Doprava, platba, balení
Kdy dostanu svou objednávku?
Všechny objednávky se snažíme vyřizovat co nejdříve po obdržení platby nebo objednávky s dobírkou.
Máte vše skladem?
Ano, snažíme se mít většinu produktů skladem a postupně doplňujeme a naskladňujeme další produkty. Máme vlastní sklad v České republice, ale využíváme i sklady externích dodavatelů v rámci EU (Česká republika, Německo, Rakousko), tudíž můžeme nabídnout produkty, které jinde neseženete. Jsme dovozci licenčního zboží do ČR.
Zboží označené "skladem" máme opravdu skladem a je připraveno k okamžitému odeslání. Položky "skladem - centrální sklad" jsou skladem na jednom z centrálních skladů. Většina produktů je tak k dispozici nejdéle do 10ti pracovních dnů. I když se snažíme hlídat aktuální skladovou dostupnost, ne vždy se nám to bohužel podaří. Poté se zákazníkem řešíme, jestli budeme na zboží čekat (většinou známe termín naskladnění), nebo objednávku zrušíme (pokud by se čekalo delší dobu v rámci měsíců, nebo byla ukončena výroba a zboží již nebude dostupné).
Možnosti plateb:
- platba on-line
- platba převodem
- platba dobírkou
Kolik stojí doprava?
V ceně poštovného je zahrnuto i balné. Platba dobírkou je zpoplatněna.
- ZÁSILKOVNA - 99 Kč (pouze zásilky do 5ti kg) - odesíláme 3x do týdne
- PPL - od 85 Kč - odesíláme každý pracovní den
- BALÍKOVNA - od 89 Kč - odesíláme 3x do týdne
- Příplatek za dobírku: 79 Kč. Dobírku lze využít pouze u dopravce PPL - doručení na adresu a to do částky 3000 Kč. Vyšší částky lze platit pouze převodem nebo online.
- DPD - po dosavadních zkušenostech s doručením již nenabízíme
- U zahraniční přepravy uvidíte aktuální ceny v košíku.
Jak zásilky balíme?
Snažíme se snižovat dopad naší činnosti na životní prostředí a proto jsme se rozhodli využívat použité kartonové krabice pro balení všech vhodných objednávek. Použité krabice získáváme nejen od našich dodavatelů, ale i od kolegů a z různých skladů, se kterými spolupracujeme. Dáváme krabicím druhou šanci a místo slisování zůstanou v oběhu a ještě poslouží. Jestli bude objednávka zabalena do nové nebo použité krabice záleží na aktuální dostupnosti vhodných rozměrů a nosnosti použitých krabic. Vždy ale platí, že krabice nesmí být extrémně poškozená, nebo z větší části popsaná.
Co když se mi zboží nelíbí?
Ze zákona máte právo zboží do 14 dnů vrátit. Pošlete ho na adresu sídla VW-eshop.cz, peníze Vám poukážeme na účet ihned po obdržení zásilky a kontrole jejího obsahu. V případě vrácení zboží nás o tom, prosím, informujte na email info@vw-eshop.cz.
Nenašli jste odpověď na svou otázku? Napište nám na info@vw-eshop.cz.